نمايش «خاتون يلدا» در اردكان به روي صحنه رفت‌


یزدفردا "ترقی نژاد : نمايش «خاتون يلدا» از نمايش‌هاي راه‌يافته به نوزدهمين جشنواره تئاتر استان يزد امروز در اردكان به روي صحنه رفت.
 اين نمايش كه توسط محمدرضا زارع كارگرداني شده است، صبح امروز در تالار فرهنگ اردكان به نمايش گذاشته شد.
 همچنين شب گذشته نيز دو نمايش ديگر از جمله نمايش‌هاي راه‌يافته به اين جشنواره به نمايش گذاشته شدند. نمايش «پيمان ولايت» به كارگرداني مجتبي حسيني و «30/6/59» به كارگرداني حامد مهريزي‌زاده به روي صحنه رفت.
تئاتر پيمان ولايت در تالار فرهنگ و تئاتر 30/6/59 در سالن آمفي‌تئاتر مجتمع فرهنگي آيت‌الله خاتمي به نمايش درآمد. امروز در دومين روز از برگزاري نوزدهمين جشنواره تئاتر استان يزد نيز سه نمايش ديگر به روي صحنه خواهد رفت.
نوزدهمين جشنواره تئاتر استان يزد از 27 تا 29 آبان‌ماه جاري به ميزباني شهرستان اردكان در حال برگزاري است.
 «افسون بر تخت نشستن ماكان تيره بخت» به نويسندگي و كارگرداني سعيد شهريار، «آن مرد كه خوب بود» به نويسندگي و كارگرداني صادق نصيري، «پيمان ولايت» به نويسندگي و كارگرداني مجتبي حسيني، «30/6/59» به نويسندگي كرامت يزداني و كارگرداني حامد مهريزي‌زاده، «جبهه‌اي در شمال‌شرقي» به نويسندگي عليرضا حنيفي و كارگرداني حميد محسناوي‌پور، «روايت براي زني كه نيست» به نويسندگي سعيد شهريار و كارگرداني رعنا مومني و «جادوگر و غول چراغ جادو» به نويسندگي و كارگرداني علي شكاري همگي از شهرستان يزد عناوين تئاترهاي راه‌ يافته به جشنواره تئاتر استان يزد هستند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا